Points:
0
Points:
20
Sec. Points:
27
Sec. Points:
81
Primary codex:
Imperial Knights
Primary codex:
Aeldari
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
Player: Kacper Marciniec
Factions used: Imperial Knights
Army Points: 2000

Reinforcement Points: 0
Number of Units / Killpoints: 6 / 11
Pre Game Stratagems: Warlord Trait, Relic, Heirlooms of the Household, Revered Paragon
Starting Command Points: 2
Warlord & Trait: Knight Errant, Landstrider
Army Trait: Chivalric Oath: Defend the Realm, Refuse no Challenge

Secondary Objectives
Information No Prisoners: 0
Bring it Down: 24
Assasination: 4
Abhor the Witch: 0
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

== Imperial Knights - Custom Household - Super-Heavy Detachment = -3CP, [80 PL, 1535 pts]
== Questor Allegiance: Questor Imperialis (Vow of Honour), Martial Tradition: Noble Combatants

LOW1: Knight Errant [24 PL, 465pts] (WARLORD) Questor Ironhail Heavy Stubber, Twin Icarus Autocannon,
- Knight Lances: Character- Exalted Court: Herald- Relic: The Helm Dominatus (-1CP) - Warlord Trait: Landstrider (-1CP)- Revered Paragon: Ion Bulwark (-1CP)

LOW2: 2 Armiger Warglaives [16 PL, 300pts]
- a) Armiger Warglaive: Meltagun
- b) Armiger Warglaive: Meltagun

LOW3: Knight Moirax [8 PL, 160pts] Siege Claw and Rad Cleanser, Volkite Veuglaire
LOW4: Knight Moirax [8 PL, 160pts] Siege Claw and Rad Cleanser, Volkite Veuglaire

LOW5: 3 Armiger Warglaives [24 PL, 450pts]
- a) Armiger Warglaive: Meltagun
- b) Armiger Warglaive: Meltagun
- c) Armiger Warglaive: Meltagun

== Imperial Knights - Freeblade - Super-Heavy Auxiliary Detachment = -1CP, [24 PL, 465 pts]
== Questor Allegiance: Questor Imperialis, Martial Tradition: Hunters of Beasts

LOW6: 3 Armiger Helverins [24 PL, 465pts]
- a) Armiger Helverin: Questor Ironhail Heavy Stubber
- b) Armiger Helverin: Questor Ironhail Heavy Stubber
- c) Armiger Helverin: Questor Ironhail Heavy Stubber, Heirlooms of the Household: The Bastard's Helm (-1CP)

"Opowiadanie"
Nad podziurawionymi ogniem altylerii okopami zachodził zmierzch. Żołnierze 67 Regimentu inżynieryjnego krigańskiej armii po raz kolejny odbudowywali umocnienia w sektorze „J”.
Byli już znudzeni tą sytuacją. Godzina 6 rano ostrzał pozycji przez altylerię wroga, godzina 8 szturm tej zdradzieckiej chołoty, sześć godzin walk zakończony wycofaniem i ponownym ostrzałem przez wroga.
I tak codziennie. 67 Inżynieryjny, który wspierał w pracach 18, 20, 22 regiment piechoty miał budowanie okopów we krwii.
Ale tego co nadeszło żaden z gwardzistów się nie spodziewał. Przed godziną 22 na linię frontu dotarły cztery postacie w czarnych mundurach, weszli do bunkru dowodzenia, najwidoczniej jakieś dyspozycje ze sztabu.

- Mówiłem Ci, dowództwo jest już zniecierpliwione – Powiedział Michał układając belki wzmacniające ściany okopu.
- I co ? Myślisz że czterech komisarzy zrobi nam tu jakąś różnicę. Przecież tych heretyków jest z 10 razy więcej niż nas. – Oburzył się Kacper podając kolejną belkę.
- Co Wy pierdolicie. Przywieźli pewnie jakieś „wrażliwe” rozkazy od dowódctwa. Zaraz się dowiemy o szturmie z samego rana albo o konieczności spierdalania z pozycji w podskokach, bo znowu będą zrzucać atomówki.
– Wojciech jak zwykle chłodno ocenił sytuację poprawiając filtr w swojej masce tlenowej.

Żaden z nich nie miał racji. Pracowali w okopie najbliżej bunkra dowodzenia, mimo ciemności doskonale widzieli co się dzieje.
Kończyli właśnie robotę i mieli udać się do nocnych schronów odpocząć gdy do okopu weszło kilku ludzi.
Owe postacie w czarnych mundurach i 8 gońców którzy najwyraźniej mieli dotrzeć w te miejsca sektora gdzie aktywne było zagłuszanie łączności. Jeden z Komisarzy zatrzymał się przy trzech gwardzistach.

- Panowie, przykro mi ale wasz sektor został wybrany przez dowództwo.
- Kurwa wiedziałem, atomówki – Wtrącił Wojciech

– Przepraszam Panie Komisarzu – Dodał szybko widząc minę żołnierza wyższego stopniem.
Komisarz chłodno patrzył na gwardzistę i kontynuował.

- Nastąpi desant w Waszym sektorze. Operacja jest tajna, a w zasadzie była tajna do momentu przekazania informacji o ewakuacji linii.
Macie ok 30 minut na wycofanie do podsektora 356, podsektory 357 i 358 stworzą korytarz natarcia. Wykonać !

Gwardziści nie mieli ochoty zadawać pytań. Po chwili usłyszeli rozkaz od dowództwa regimentu, „wycofać się do podsektora 356, prędko !”.
Mieli przewagę, w mundurach, cały sprzęt ze sobą. Wiedzieli że kilka minut po dotarciu rozkazu do schronów wypoczynkowych setki żołnierzy rozpocznie ewakuację.
Po około 15 minutach szybkiego marszu przemieścili się niecałe 3 kilometry na północ, na granicę podsektorów 356 i 357. Znaleźli sobie jakiś luźny okop i zaczęli go przygotowywać pod swoje wymagania, takie przyzwyczajenie.

- Zasrana wojna, od 6 lat kopiemy te okopy. Chłopaki z piechoty to mają życie. Jeden szturm i po zmartwieniach.
- Kacper weź nie pierdol tylko kop. Od 5 lat ta sama śpiewka. Chcesz to idź po przeniesienie do piechoty przecież tam zawsze są wolne stanowiska. – Michał już miał dość słuchania ciągłych narzekań.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ PLAYER: Michał Duda WR076
+ ARMY FACTION: CRAFTWORLDS
+ TOTAL COMMAND POINTS: 6-3 = 3
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ TOTAL KILL POINTS / NUMBER OF UNITS: 17
+ TOTAL MODELS: 65
+ REINFORCEMENT POINTS: 0
+ PRE GAME STRATEGEMS: Warlord Trait, Treasures of Aeldari, Relics of the Shrines
+ Starting Command Points: 3
+ Warlord & Trait: Farseer (HQ3) - Ambush of Blades
+ Army Trait: Strands of Fate
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:
No Prisoners: 102 Wounds
Bring it Down: 2 VP
Assassination: 10VP
Abhor the Witch: 10VP

== Battalion Detachment == Craftwolrds == 0CP
Custom Atributes: Children of Prophecy, Vengeful

HQ1 Baharroth [160p, 7PL]
HQ2 Farseer skyrunner [125p, 6PL]
--- Relic (-1CP): Sunstorm
--- Powers: Fortune, Doom

HQ3 Farseer [95p, 5PL] - WARLORD
--- Powers: Will of Asuryan, Guide
--- Warlord Trait: Ambush of Blades (-1CP)

NoSlot1 5 Warlocks [100p, 5PL]
--- Powers: Quicken/Restrain, Enhance/Drain
NoSlot2 5 Warlocks [100p, 5PL]
--- Powers: Protect/Jinx, Embolden/Horrify

Troop1 Rangers [75p, 4PL], Wirewave net
Troop2 Rangers [65p, 4PL]
Troop3 Rangers [65p, 4PL]

Elite1 5 Banshee [110p, 5PL], Mirrorswords on Exarch
--- Exarch Power: Piercing Strikes
--- Aspect Relic (-0.5CP): Cronescream
Elite2 5 Striking Scorpions [110p. 5PL], Bitting blade on Exarch
--- Exarch Power: Crushing Blows
Elite3 5 Striking Scorpions [115p, 5PL], Bitting blade on Exarch
--- Exarch Power: Deadly Ambush
Elite4 5 Wraithblades[225p, 10PL], 5x Ghost Axe and Forceshield
Elite5 5 Fire Dragons[145p, 7PL]
--- Exarch Power: Burning Heat

FA1 3 Shinning spears[125p, 6PL], Paragon sabre and Shuriken Cannon on Exarch,
--- Exarch Power: Heartstrike
FA2 5 Warp Spiders [135p, 6PL], Power blades and additional Death spinner on Exarch
--- Exarch Power: Web of deceit
--- Aspect Relic (-0.5CP): The Spider's Bite
FA3 3 Shroud Runners [105p, 5PL]

DT1 Wave Serpent [145p, 8PL], Twin Scatter Laser

END OF ROSTER