Points:
13
Points:
7
Sec. Points:
88
Sec. Points:
72
Primary codex:
Harlequins
Primary codex:
Chaos Daemons
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
+ PLAYER: Grzegorz Wrobel, Cranmer KR475
+ ARMY FACTION: Aeldari, Harlequins
+ TOTAL COMMAND POINTS: 6-1-1-1-1-2=0
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ Reinforcement Points: 0 pts
+ TOTAL KILL POINTS / NUMBER OF UNITS: 21
+ WARLORD & TRAIT: Troupe Master & A foot in the Future
+ PRE GAME STRATEGEMS: Warold Trait[1], Relic[1], Champion of the Aeldari (HQ3 Shadowseer)[1], Treasures of the Aeldari (HQ3 Shadowseer) [1]
Army Trait: Twilight, Twilight Falls

Secondary Objectves Information
No Prisoner: 54
Bring it Down: 8
Assasination: 13
Abhor the Witch: 6

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Historia Smogu Zmierzchu:

Pewna maskarada będąc pod wpływem halucynogennego smogu tworzonego przez cienistych jasnowidzow postanowiła wykręcić dowcip innym arlekinom. Długo dywagowali aż w końcu postanowili, że najlepszym żartem będzie się rozdzielić i przystać do innych trup incognito by zebrać o nich kompromitujące fakty ktore będą mogli ujawnić w epickim przedstawieniu. Każdy arlekin przefarbował swoje kalesony, piloci byli nieco rozsądniejsi więc po prostu zmienili ustawienia pola holo aby łodzie oraz motory wyglądały inaczej, ale w ten czy inny sposob cała grupa rozproszyła się i dołączyła do innych obwoźnych cyrkow.
Pozostając w ukryciu rok po roku odgrywają swoje role i bacznie obserwują niczego nie świadomych pobratymcow aby raz na każdy mityczny cykl spotkać się o zmierzchu w zapomnianej palarni Crakuf na tajnym zebraniu podczas ktorego składają raporty swojemu przywodcy - enigmatycznemu Kameleonowi. Następnie po wnikliwej analizie materiału źrodłowego, wspomaganej rytualną inhalacją smogu... zapominają poprzedni cykl i wracają do zaplanowanego szpiegowania tak jakby ich żart dopiero się zaczynał. Przepowiednia głosi, że ktoregoś razu nie zasmogują się do niepamięci i w końcu przygotują przedstawienie, ale czy ten dzień kiedykolwiek nadejdzie ? Jeden Cegorach wie… lub ten dziwny arlekin ktory zawsze uważnie słucha oraz notuje wszystko na terrańskim datapadzie, a potem niepostrzeżenie znika za nim mistyczny smog ogarnie całą palarnię.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Aeldari - Harlequins - Battalion Detachment [66 PL, 0CP, 1,525pts] == Saedath: Twilight, Twilight Falls

HQ1 Shadowseer: Powers: Mirror of Minds, Shards of Light [5PL, 100pts]
HQ2 Troupe Master: Pivotal Role(Queen of Shards), Harlequins Kiss/Fusion Pistol, WARLORD(A foot in the Future), Relic(Cegorach Rose) [-2CP, 5PL , 115pts]

T1 Troupe: Lead Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Fusion Pistol/Harlequins Embrace), Player(Harlequins Kiss/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 95pts]
T2 Troupe: Lead Player(Fusion Pistol/Harlequins Kiss), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 90pts]
T3 Troupe: Lead Player(Fusion Pistol/Harlequins Embrace), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Kiss/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Caress/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 100pts]
T4 Troupe: Lead Player( Harlequins Kiss/Neuro Disruptor), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Embrace/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 95pts]
T5 Troupe: Lead Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Fusion Pistol/Harlequins Caress), Player( Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 90pts]
T6 Troupe: Lead Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor), Player(Fusion Pistol/Harlequins Embrace), Player( Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 90pts]

El1 Death Jester: Pivotal Role(Rift Ghoul) [4PL , 90pts]

FA1 Skyweavers: 2xSkyweaver (2x Shuriken Cannon & Star Bolas) [4PL , 90pts]

DT1 Starweaver [4PL, 95pts]
DT2 Starweaver [4PL, 95pts]
DT3 Starweaver [4PL, 95pts]
DT4 Starweaver [4PL, 95pts]
DT5 Starweaver [4PL, 95pts]
DT6 Starweaver [4PL, 95pts]

== Aeldari - Harlequins - Patrol Detachment = [21 PL, -2CP, 475pts] == Saedath: Twilight, Twilight Falls

HQ3 Shadowseer: Neuro Pistol(5), Powers: Twilight Pathways, Fog of Dreams, Treasures of the Aeldari(The Laughing God's Eye) Champion of the Aeldari (Player of The Twilight) [-2CP, 5PL, 105pts]

T7 Troupe: Lead Player(Harlequins Kiss/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor, Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 90pts]
T8 Troupe: Lead Player(Harlequins Kiss/Neuro Disruptor), Player(Harlequins Blade/Neuro Disruptor, Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Fusion Pistol/Harlequins Blade), Player(Harlequins Blade/Shuriken Pistol) [4PL , 90pts]

DT7 Starweaver [4PL, 95pts]
DT8 Starweaver [4PL, 95pts]

++ Total: [87 PL, 0CP, 2,000pts] ++
+ PLAYER: Bartosz Walczak - Walchuck
+ TK: Walchuck
+ GV: Walchuck
+ ID: WA710
+ ARMY FACTION: Chaos Daemons
+ NUMBER OF UNITS:
+ TOTAL COMMAND POINTS: 2
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ PRE GAME STRATEGEMS: 1x Relic, 1x Warlord Trait
+ WARLORD: LORD OF CHANGE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:
No Prisoners: 109
Bring it Down: 9
Assassination: 13
Abhor the Witch: 9
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Patrol Detachment - Chaos Undivided -2CP [955pts, 46PL] ==

HQ1: Belakor [420pts, 21PL]
--- Powers: Shrouded Step, Betraying Shades

TR1: Bloodletters [130pts, 6PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

TR2: Daemonettes [120pts, 6PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

TR3: 3 Nurglings [60pts, 3PL]

EL1: Exalted Flamer [75pts, 4PL]
EL2: 6 Flamers [150 pts, 6PL]

== Patrol Detachment - Tzeentch 0CP [1045pts, 50PL] ==

HQ2: Fateskimmer [145pts, 7PL]
--- Retinue of Horrors
--- Powers: Gaze of fate, Infernal flames

HQ3: Lord of Change [340pts, 17PL]
--- WARDLORD: Incorporeal Form
--- Relic: Impossible Robe
--- Exalted: Master Mutator
--- Baleful Sword
--- Powers: Bolt of Change, Infernal Gateway, Infernal flames

TR3: Blue horrors [70pts, 3PL]
TR4: Pink horrors [150pts, 7PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

EL3: 5 Flamers [125pts, 6PL]
EL4: 5 Flamers [125pts, 6PL]

FA1: 3 Screamers [90pts, 4PL]

END OF ROSTER

+++ Z ROKAZU JEGO NAJSWIETSZEGO MAJESTAETU BOGA-IMPERATORA TERRY +++

POUFNE AKTA INKWIZYTORSKIE
WGLAD TYLKO DLA UPOWAZNIONYCH

AKTA SPRAWY II2:G1B:AA37:XD
Proszę podać swój kod dostępu > ***** ***

Trwa sprawdzanie...

Dziękuję Inkwizytorze.
Można kontynuować.

WERBALNY TRANSKRYPT DOKUMENTU ZAPISANEGO W FROMIE OBRAZU

LOKALIZACJA:
DATA: 069.M41

DANE ODZYSKANE Z MODUŁU REJESTRUJACEGO WBUDOWANEGO W SERWITORA TYPU FURAS

DANE TRANSKRYBOWANE PRZEZ BŁAŻEJUS KUCHAREX KAPITUŁA MALLEUS
WYDZIAŁ INKWIZYCJNEJ BIBLIOTEKI DANYCH, FGB SECUNDUS, 070.M41

[Zakłócenia obrazu, szum tła, z którego wyłania się] ciemność. Odległe krzyki cierpiącego człowieka. Błyski światła [prawdopodobnie użycie broni laserowej?]. Odgłos biegu.
Widoczny kusztosz Nieradzeń, związany walką z [obraz nieostry]. Widać niebieskie płomienie [prawdopodobnie] flamery Tzeentcha w liczbie 18 [?]. Pośród nich różowy kształt [herald Tzeentcha?].
[Kamera przesuwa się w prawo] Człowiek [mężczyzna?] w szatach, z widocznymi insygniami Inkwizycji, kapituły Malleus. Mężczyzna krzyczy i biegnie w kierunku kustosza znikając z pola widzenia [Tożsamość niemożliwa do ustalenia]. [Obraz nabiera ostrości] Otoczenie przypomina rozległą jaskinię, czarne ściany są wilgotne. Serwitor porusza się do przodu, jego serwomotory wydając odgłos podobny do wycia wilka przesuwają się wymierzając zamontowany na jego ramieniu ciężki bolter i celując w demony, z którymi walczy kusztosz Nieradzeń. [Obraz poskakuje; rozbłyski światła wywołane trafieniami w flamery sprawiają, że obraz zaślepiony białą poświatą]. Inkwizytor krzyczy
GŁOS I: Kurwa on ma 3+ save, trzeba to klepać w kombacie. Dalej ruszać się, trzeba szybko odnaleźć kości wszechwałów. Młody kulaj 4+ albo zginiemy.
Inkwizytor uderza młotem w jednego z flamerów, rozbłysk i fala uderzeniowa trafiają w serwitora.
[Obraz niedostępny przez 2 minuty 48 sekund].
[Obraz powoli powraca; nabiera ostrości]. Widocznych jest kilku żołnierzy wyposażonych w broń laserową. Przed kamerą pojawia się twarz inkwizytora [Inkwizytor Vaukarz zidentyfikowany].
Marsz przez masywne, kamienne wrota do sporych rozmiarów Sali. Ściany wyłożone szarymi kamieniami, nieznacznie tylko oszlifowanymi. Obraz źródła zapisu staje się panoramiczny. Ciała leżące w pobliżu drzwi, a także na schodach wewnątrz korytarza. Poważne obrażenia i okaleczenia. Kamienie mokre od pokrywającej je krwi.
GŁOS I: Uwaga nadchodzą!
Widać w dole sali poxwalkerów prowadzonych przez heralda plagi Grz’ellhica, składających się z wskrzeszonych żołnierzy Astra Militarum. W kamerze na chwilę widać przebiegającą kobietę [analiza wykazała, że jest to Inkwizytor kapituły Hereticus Prozex]. Gwardia Inkwizytorów rozpoczyna ostrzał, Inkwizytorzy ponownie przygotowują broń do walki wręcz.
Nagle na obrazie pojawia się większa ilość demonów tzeentcha prowadzona przez większego demona władcę zmian. Głowa kutosza Nieradzenia wybucha, po tym jak nie zdał fnp od mortali. Inkwizytorzy stojący w odległości 3 metrów od kustosza zostają porażeni błyskawicami, które trafiły kustosza i padają na ziemię.
[Fala uderzeniowa trafia w serwitora; obraz pozostaje czarny przez nieustalony czas].
[Obraz powraca]. Zbliżenie kruczej twarzy władcy zmian. Większy demon rzuca czymś za najbliższym głazem i powracając wzrokiem do serwitora ma rozbawiony wyraz twarzy.
Głos W: Witaj, zabawko! Jestem Vladokura i właśnie zdałem szarżę.
Błysk światła.
Krzyk [słowa są niezrozumiałe, ale analiza techników odtworzyła słowa – KURWA KOSTKI MAJĄ SIĘ TOCZYĆ TAK ŻEBYM WIDZIAŁ].
[Obraz gaśnie].
+++ Koniec zapisu +++