Points:
16
Points:
4
Sec. Points:
90
Sec. Points:
58
Primary codex:
Necrons
Primary codex:
Astra Militarum
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
Player: Krzysztof Michalski
TK: Kszmic
GV: Kszmic
ID: WA820
Army Faction: Necrons
Army Points: 1999 points
Reinforcements Points: 0
Custom Dynasty:Eternal Conquerors,Relentlessly Expansionist

Pregame Stratagems: Warlord Trait (1 CP), Relic (1CP)
Starting Command Point: 4
Warlord&Trait: Silent King, The Triarchs Will ( Warlord Trait 1CP)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Secondary Objective Information:
No prisoners: 15
Bring it Down: 5
Asassination: 10
Abhor the Witch: N/A

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Supreme Command Detachment

SC1:The Silent King Szarekh[21 PL, 2CP, 400pts]

Outrider Detachment

HQ1: Chronomancer:Chronotendril,Aeonstave, Relic: Veil of Darkness,[5 PL, -1CP, 75pts]
HQ2: Technomancer: Canoptek Cloak, [5 PL, 70pts]


EL1: 6x Skorpekh Destroyer [8 Pl, 180 pts]
EL2: 6x Skorpekh Destroyer [8 Pl, 180 pts]


FA1: 6x Canoptek Scarab Swarms [4 PL, 90 pts]
FA2: 3x Canoptek Scarab Swarms [3 Pl, 45 pts]
FA3: 5 x Canoptek Wraiths, 5x Vicious Claws[12 PL, 175pts]
FA4: 4x Tomb Blade, 4x Particle Beamer, 4x Shadowloom [8PL, 92 pts]
FA5: 4x Tomb Blade, 4x Particle Beamer, 4x Shadowloom [8PL, 92 pts]

HS1: 6x Lokhust Destroyers, 1x Lokhust Heavy Destroyer - gauss destructor[15 PL, 285pts]
HS2: 6x Lokhust Destroyers, 1x Lokhust Heavy Destroyer - gauss destructor [15 PL, 285pts]
NFO1: Canoptek Plasmacyte [1 PL, 15pts]
NFO2: Canoptek Plasmacyte [1 PL, 15pts]
+ PLAYER: Adam Osojca, Jib, KA175
+ TK: Adam "Jib" KA175
+ GV: Jibjaba

+ ARMY FACTION: Imperial Guard
+ TOTAL COMMAND POINTS: 6-3-1-1=1 CP
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ TOTAL KILL POINTS / NUMBER OF UNITS: 11
+ TOTAL MODELS: 15
+ REINFORCEMENT POINTS: 5
+ PRE GAME STRATEGEMS: Warlord trait (-1CP) ,Tank Ace (-1CP)

SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:

No Prisoners: 0 VP
Bring it Down: 26 VP
Assassination: 10 VP
Abhor the Witch: 0 VP

== Spearhead Detachment, Imperial Guard,Custom Rgimental Doctrine: Gunnery Experts, Spotter Details (5CP, 2000pts, 118PL) ==

HQ1: Tank Commander [1CP, 245pts, 12PL]
- Demolisher cannon (5pts)
- Heavy bolter (15pts)
- Hunter Killer Missile (5pts)
- Heavy Stubber (5pts)
- Sponsons: 2x Plasma cannon (40pts)
- WARLORD - Tank Ace (Manticore) (1CP)

HQ2: Tank Commander [205pts, 12PL]
- Demolisher cannon (5pts)
- Heavy bolter (15pts)
- Hunter Killer Missile (5pts)
- Heavy Stubber (5pts)

EL1: Master of Ordnance [35pts, 2PL]

FA1: Hellhounds [220pts, 12PL]
- 2x Hellhound:
-- Heavy flamer

FA2: Armoured Sentinels [80pts, 6PL]
- 2x Armoured Sentinel
-- Plasma Cannon

HS1: Deathstrike [120pts, 7PL]

HS2: Leman Russ Battle Tanks [315pts, 20PL]
- 1x Leman Russ Battle Tank
-- Demolisher cannon (5pts)
-- Heavy bolter (15pts)
- Leman Russ Battle Tank
-- Punisher gatling cannon (20pts)
-- Heavy bolter (15pts)

HS3: Leman Russ Battle Tanks [315pts, 20PL]
- 1x Leman Russ Battle Tank
-- Demolisher cannon (5pts)
-- Heavy bolter (15pts)
- Leman Russ Battle Tank
-- Punisher gatling cannon (20pts)
-- Heavy bolter (15pts)

HS4: Manticore [1CP, 155pts, 9PL]
- Tank Ace - Full Payload

HS5: Manticore [9PL, 155pts]
- Tank Ace - Full Payload

HS6: Manticore [9PL, 155pts]

++TOTAL (5CP, 118PL, 2000pts)++

Tło fabularne armii:

0.845.550.M41: Jednostka badawcza Adpetus Mechanikus zgłasza wykrycie nowej planety w segmencie Pacificus.
Planeta zostaje oznaczona symbolem SP/00098705.
Według raportu planeta znajduje się w odpowiedniej odległości od rodzimej gwiazdy, a na jej powierzchni powinna występować woda w stanie ciekłym – wszystko wskazuje na to że planeta nadaje się do zasiedlenia.

0.010.581.M41: Astra Cartographica, na podstawie misji eksploracyjnej wykonanej przez licencjonowanego rouge tradera, potwierdza zdatność planety do podtrzymania życia.
Raport z misji przedstawia planetę jako rajski ogrod, ktory może stać się wybawieniem dla wiecznie głodujących planet uli z pobliskiego układu.

0.567.620.M41: Pierwsza misja kolonizacyjna kończy się porażką.
Wśrod gęstej puszczy, porastającej większość powierzchni planety odkryto krwiożerczy rodzaj xenosow.
Przerośnięte gady, ktorych ewolucja nie została gwałtownie przerwana, stanowiły zbyt duże wyzwanie dla skromnych sił porządkowych wysłanych wraz z misją kolonizacyjną.
Planetę przemianowano jako Mundus Draco.

0.022.654.M41: Na planetę zostaje wysłany nowo powstały regiment gwardii imperialnej.
Głowną misją gwardzistow jest eksterminacja xenosow, jednak dodatkowym wymogiem jest utrzymanie czystości środowiska planety i przygotowanie jej pod kolejne misje kolonizacyjne.

0.145.689.M41: Po 35 latach, i blisko miliona gwardzistow poźniej, eksterminacja xenosow dobiegła końca.
Kolejne iteracje dowodztwa i taktyki spowodowały całkowite wykluczenie oddziałow piechoty, nawet najlepiej wyposażony piechur stanowił łatwy kąsek dla najmniejszych okazow miejscowej fauny.
Za to dywizja pancerna wspomagana przez lotnictwo i artylerię sprawdziła się wyśmienicie.
Regiment został nazwany Dragon Slayers, i od czasu swojego pierwszego zwycięstwa jest wysyłany wszędzie tam gdzie heretycy czy xenosi proszą się o rozjechanie przez pancerną dumę imperium.