Liczba miejsc: 16*
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 26.08.2023 (sobota)
-Koszt: 30z
ł (20 zł na turniej, 10 zł na rozbudowę bazy terenowej)
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend i opcji indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady wydane do 20.08.2023
-Sto
ły: 60”x44"
-S
ędziują: Andrzej Schonthaler (sędzia główny), Jakub Kośla (sędzia wspomagający), obaj sędziowie grają, więc prosimy o elementarną wyrozumiałość.

 

I gra – Supply Drop/Chilling Rain/Hammer&Anvil
II gra – Purge the Foe/Hidden Supplies/Sweeping Engagement

 III gra – The Ritual/Chilling Rain/Crucible of Battle

 

Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:30 - I gra
11:45 – 14:15 - II gra
14:30- 17:00 - III gra
17:05 - og
łoszenie wyników

 

Czas na grę: 150 minut, użycie zegara szachowego jest opcjonalne, po 65 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 20 minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów itd.

UWAGA: zegara szachowego można nie używać wyłącznie pod warunkiem, że nie życzą go sobie obaj gracze. Jakiekolwiek spiny związane w takiej sytuacji z czasem rozgrywki będą automatycznie karane karniakami. Domyślnie używamy zegarów.

Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy. Przy użyciu zegara szachowego nie rozpoczynamy kolejnej rundy jeśli każdy gracz ma poniżej 5 minut na zegarze.

Zapisy:
https://tourneykeeper.net/Shared/TKCreateTournament.aspx?Id=6792&PlayerId=18781

 

Paringi:

* podczas zapisu proszę o wrzucenie swojej listy armii

* rozpiski będą widoczne od 24.08, wieczorem tego samego dnia będą znane paringi na pierwszą rundę.

* Każdy gracz ma obowiązek sprawdzenia listy swojego oponenta, i przesłania informacji o ewentualnych błędach/brakach, czas na korekty – do godz 20:00 w piątek 25.08

 

Punkty karne:
- 3 DP za spó
źnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spó
źnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 20 DP za spó
źnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zale
żnie od przewinienia i decyzji sędziego

- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii, kostki, miarka)

- 10 DP – brak rozpiski w TK

- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał rozpiski

 

Modelarka:

·       Armia Battle Ready – 5 DP

·       Armia prawie gotowa (WYSIWYG + ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii pomalowana, ale bez WYSIWYG) – 2 DP

·       Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzej Schonthaler do akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji

 

Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).

Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:

W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.

 

żnica VP = wynik końcowy DP

0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0

 

TERENY:
Przy ka
żdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów

Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:

Zgodnie z GT Leviathan

Rozpiska:
Format powinien by
ć czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Prosz
ę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination

BYE i spóźnienia:

- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w ma
łych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w ka
żdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w du
żych i 0:0 w małych

 

*pracujemy nad zwiększeniem limitu